Dosadno mi je

“Dosadno mi je”, kazes? Igraj najbolje super lude igrice za djecu i odrasle!
Nove, super lude igrice za djecu ili odrasle su najbolji nacin da se ubije dosada! Kada pronadjes najbolje besplatne igrice na trzistu kao sto je “Dosadno mi je”, nece biti kraja uzivanciji.

featured-image

GP-hr

Kako da igras “Dosadno mi je”, najbolje lude igrice na svetu:
1. Dodirni ekran kako bi ribica skocila
2. Odbijaj se od zidova da zaradis poene
3. Nikako ne dodiruj bodlje!
4. Sakupljaj novcice kako bi kupio ostale ribice u prodavnici.
Igrica za dvoje:
Ako volis igrice za dvoje, podesi svoj uredjaj za 2 igraca i igraj igrice za dvoje sa prijateljima.
Iskreno se nadamo da ce vam super lude igrice, kao sto je “Dosadno mi je”, pomoci da dosada nestane. Kako biste pronasli nase najnovije najbolje igrice za djecu i odrasle, posjetite nas kanal.

Leave a Reply

